Ako ste kupili artikle kao dio bundle ponude, poput “3 za 2”, i odlučite vratiti jedan ili više artikala, popust više neće važiti. Tada će vam biti naplaćena puna cijena za preostale artikle koje odlučite zadržati.
Period za povrat:
15 dana za artikle po redovnoj cijeni
15 dana za artikle na sniženju
Period za povrat počinje od dana kada primite svoju narudžbu.
Uslovi za povrat:
Artikal mora biti nekorišten, neoštećen i s originalnim etiketama. Ako je artikal stigao u posebnom pakovanju (npr. kutija ili vrećica), uključite i to.
Iz higijenskih razloga, kupaći kostimi i donje rublje se moraju isprobavati preko vlastitog donjeg rublja, a higijenska zaštita ne smije biti uklonjena.
Zamjena za drugu veličinu u prodavnici
Artikle možete besplatno vratiti u bilo koju Lindex prodavnicu i zamijeniti isključivo sa istim artiklom u drugoj veličini. Prilikom povrata u prodavnicu, potrebno je pokazati fiskalni račun ili otpremnicu
Povrat ili zamjena robe
Jednostavno pokrenite zahtjev za povrat direktno putem našeg online shopa, bez potrebe za slanjem emaila.
Za registrovane kupce:
Za kupce bez registracije:
Napomena:
Troškove vraćanja robe snosi prodavac u slučaju da iznosom konačne kupovine kupac ostvaruje pravo na besplatnu dostavu.
Ako ste kupili artikle kao dio bundle ponude, poput “3 za 2”, i odlučite vratiti jedan ili više artikala, popust više neće važiti. Tada će vam biti naplaćena puna cijena za preostale artikle koje odlučite zadržati.
Fiskalni račun se dostavlja uz narudžbu i važi prilikom povrata u prodavnici.
Ukoliko želite zamjenu artikla za drugu veličinu u najbližoj prodavnici, povrat je besplatan.
Troškove vraćanja robe snosi prodavac u slučaju da iznosom konačne kupovine kupac ostvaruje pravo na besplatnu dostavu ili ako artikal vraćate zbog greške ili oštećenja.
U slučaju da kupac prilikom povrata, konačnim iznosom kupovine ne ostvaruje pravo na besplatnu dostavu, Naplaćujemo poštarinu za prvobitnu narudžbu u iznosu 8,00 KM, koja će biti odbijena od iznosa povrata
Ukoliko želite zamjenu artikla za drugu veličinu, povrat možete izvršiti u najbližoj Lindex prodavnici. Ne zaboravite ponijeti račun koji ste dobili uz narudžbu.
Ako želite da mijenjate boju ili zamjenu za drugi artikal potrebno je da podnesete zahtjev za povrat koji se nalazi u vašim kreiranim narudžbama vidljivim na lindex profilu (Moje narudžbe) ili ako ste kupovali kao gost, na sljedećem linku: zahtjev za povrat.
Napomena:
Nemojte zaboraviti označiti artikal koji želite vratiti te upisati u opisu željeni zamjenski artikal koji uključuje broj artikla (Nalazi se u informacijama o proizvodu), naziv boje (Nalazi se ispod cijene), te veličini.
Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, naš tim ga obrađuje i putem emaila šalje obavijest o statusu istog kao i daljim koracima.
Ako ne znate pronaći obrazac za povrat, jednostavno kontaktirajte našu korisničku podršku i uputit ćemo Vas gdje se nalazi.
Kada obradimo vaš povrat, poslat ćemo vam potvrdu putem emaila. Imajte na umu da nećete dobiti email kada povrat stigne u naše skladište, već tek nakon što bude obrađen.
Ako imate bilo kakvih problema s povratom, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku — rado ćemo vam pomoći.
Kako da podnesem žalbu?
1. Šta da radim ako primim oštećen ili pogrešan proizvod?
1.1 Ako ste primili slomljen, oštećen ili pogrešan proizvod, kontaktirajte Lindex korisničku podršku u roku od 5 dana od prijema narudžbe.
2. Kako mogu podnijeti zahtjev za reklamaciju?
2.1 Najlakši način jeste da putem forme za povrat odaberete razlog “Reklamacija”, te opišete o kakvoj reklamaciji se radi.
3. Hoću li biti obeštećen u slučaju reklamacije?
3.1 Za odobrene reklamacije, Lindex će:
4. Šta se dešava ako se dogovorim za zamjenski proizvod?
4.1 Ako se zamjena dogovori s korisničkom podrškom:
5. Koliko traje obrada reklamacije?
5.1 Kada Lindex primi neispravan proizvod, trošak povratne dostave bit će refundiran u roku od 15 dana.
Ako jedan ili više artikala nedostaju u vašoj narudžbi, kontaktirajte Lindex korisničku podršku u roku od 24 h od prijema paketa.
Da bismo vam što brže pomogli, molimo da navedete sljedeće informacije:
Kada primimo te informacije, nastavit ćemo s rješavanjem vašeg zahtjeva.