Povrat robe moguć u roku od 15 dana

Narudžbe i dostava

Narudžbe

Nažalost, trenutno nije moguće mijenjati narudžbu nakon što je potvrđena.

To znači da ne možete:


    • Promijeniti artikal
    • Dodati novi artikal
 

Ako ste zaboravili dodati nešto ili ste naručili pogrešan proizvod, možete otkazati narudžbu i napraviti novu.

 

Ako ste bili prijavljeni prilikom kreiranja narudžbe i ona još nije obrađena u našem skladištu, možete je otkazati.

Kako da otkažem narudžbu:

  1. Idite na Moj račun i odaberite Moje narudžbe
  2. Kliknite na Otkaži
  3. Vaša narudžba će automatski biti otkazana

 

Kada ću dobiti povrat novca?

Ukoliko je narudžba plaćena karticom, povrat novca se obrađuje u roku od 1–3 radna dana nakon što narudžba bude otkazana.

Fiskalni račun se dostavlja uz narudžbu i važi prilikom povrata u prodavnici.

Broj narudžbe vam se dostavlja u sadržaju emaila kod obavijesti o uspješno kreiranoj narudžbi. možete pronaći, tako što odete na Moj račun i odaberete Moje narudžbe, nakon čega će vam biti prikazane sve vaše narudžbe koje ste kreirali ukoliko ste bili prijavljeni prilikom kupovine. 

Broj narudžbe možete pronaći:

  • U svom emailu, zajedno s potvrdom narudžbe gdje se ispred broja nalazi znak  “#
  • Na Lindex online shopu “Moj račun“, pod sekcijom „Moje narudžbe“

Čim vaša narudžba bude kreirana, potvrda narudžbe će biti poslana na vašu email adresu.

Ako je niste primili, pokušajte sljedeće:

  • Tokom većih akcija i promocija, može doći do kašnjenja — pričekajte nekoliko sati
  • Provjerite svoj inbox, uključujući spam/junk folder
  • Ako potvrda ne stigne ni nakon nekoliko sati, kontaktirajte našu korisničku podršku — pomoći ćemo vam da provjerimo status narudžbe i osiguramo da je sve u redu

Dostava

Nastojimo da vašu narudžbu isporučimo u roku od 3–5 radnih dana, nakon što narudžba bude potvrđena od strane Lindexa.

Vrijeme isporuke se računa od trenutka kada dobijete potvrdu narudžbe.
Lindex obrađuje i šalje sve narudžbe redoslijedom kojim su primljene.

Napomena: Tokom sezonskih gužvi, kampanja ili isporuka na udaljene lokacije, rok isporuke može biti produžen.

Kada vaša narudžba napusti naše skladište, dobit ćete potvrdu o slanju putem emaila.

Napomena: Trenutno nije dostupna opcija za praćenje daljih statusa isporuke.
Radimo na unapređenju ove funkcionalnosti i obavijestit ćemo vas čim bude dostupna.

Kada vaša narudžba bude poslana iz našeg skladišta, dobit ćete poruku putem emaila da je narudžba na putu.

Napomena: Odmah nakon što napravite narudžbu, šaljemo potvrdu narudžbe, ali tek potvrda o isporuci označava da je paket zaista poslan.

Nažalost, nije moguće promijeniti adresu dostave niti mjesto preuzimanja nakon što narudžba bude potvrđena.

Zato je važno da prije potvrde narudžbe pažljivo provjerite sve podatke:

  • Ime i prezime
  • Adresu
  • Broj telefona
  • Email adresu

Ako ste bili prijavljeni prilikom naručivanja i narudžba još nije počela s obradom u skladištu, možete je otkazati i napraviti novu s ispravnim podacima.

Ako ne preuzmete svoj paket u predviđenom roku, on će biti vraćen nazad Lindexu.
Nakon što primimo povrat, izvršit ćemo povrat novca za artikle putem iste metode plaćanja koju ste koristili prilikom narudžbe.

[lindex_mobile_menu_fast]